Twoje zakupy
  :. ilość produktów: 0
  :. wartość zakupów: 0
Przejdź do koszyka | Idź do kasy




lub wybierz autora / datę wydania

Jesteś tutaj: start > produkty



Strategia opakowań na przykładzie branży mleczarskiej.

Data wydania: 2011r.

cena: 32.00zł
Wersja drukowana
Wersja drukowana





autorzy: (rozwiń)
opis:

Współczesny marketing produktów żywnościowych przypisuje opakowaniom znaczącą rolę. Uważa się, iż w niedalekiej przyszłości walka konkurencyjna między przedsiębiorstwami wprowadzającymi nowe produkty  żywnościowe na rynek, będzie bardziej walką na opakowania niż na produkty. O dużym znaczeniu opakowań świadczy też fakt, że w niektórych  koncepcjach współczesnego marketingu opakowanie jest uznawane za  odrębny instrument działań marketingowych. Ponadto współczesne opakowania nieustannie ulegają zmianom. Przejmowanie na siebie coraz to  nowych funkcji sprawia, że opakowanie coraz częściej uważane jest za  szczególny atrybut umieszczonego w nim produktu.  


 


Niektóre produkty żywnościowe są „ukryte” w opakowaniach i ich dystrybucja bez opakowań jest niemożliwa. Opakowania są więc nieodłącznym elementem, którego ocena wraz z oceną samego produktu stają się  podstawą decyzji konsumenta o zakupie. Sprawia  to, że opakowania niejako na równi ze swoją zawartością wpływają na wybory rynkowe nabywców. Ten sam produkt w różnych opakowaniach może być zatem na rynku  oceniony przez nabywców zupełnie inaczej. Powoduje to, że opakowanie -  będąc niejako integralną częścią produktu - staje się niezależnym, obok  samego produktu, czynnikiem wpływającym na decyzje ekonomiczne nabywców.



spis treści: (rozwiń)



Produkty pokrewne




W obecnym, oddawanym do rąk zainteresowanych tomie monografii daje się zauważyć wyraźny akcent...





cena: 31.50




"W tytule określenie Studia varia jest trafne, uprzedza bowiem czytelnika, że będzie miał do...





cena: 48.00