Twoje zakupy
  :. ilość produktów: 0
  :. wartość zakupów: 0
Przejdź do koszyka | Idź do kasy




lub wybierz autora / datę wydania

Jesteś tutaj: start > produkty



Budowanie konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstwa w dobie globalnego kryzysu

Data wydania: 2012r.

cena: 44.00zł
Wersja drukowana
Wersja drukowana





autorzy: (rozwiń)
opis:

 


 


 


Oddajemy do rąk Czytelnika niniejszą publikację, której zasadniczym celem jest próba odpowiedzi na pytanie o drogę, jaką obierają organizacje, głownie przedsiębiorstwa, chcące w świadomy sposób tworzyć przewagi konkurencyjne i rynkowe. Ich strategie co nie jest oczywiście przypadkiem! bazują głownie na szeroko pojętej wiedzy pracowników i wiedzy organizacji. Kwestie te stają się szczególnie istotne w warunkach turbulentnych zmian rynkowych, a więc w realiach kryzysu gospodarczego. Ostatnie lata, w czasie których lokalny” – bo początkowo ograniczający się głownie do Stanów Zjednoczonych kryzys finansowy, zmieniający się w globalny kryzys sfery realnej, pokazał, że wczorajsi wydawało by się nietykalni potentaci, dzisiaj mogą znajdować się na granicy przetrwania, lub nawet z dnia na dzień zbankrutować. Zgodnie z koncepcją Schumpeterowskiej kreatywnej destrukcji, trudne czasy kryzysu gospodarczego mogą stanowić okres nieczęsto powtarzającej się szansy dla przedsiębiorców i wszystkich podmiotów gospodarczych, które wybierają ścieżkę innowacyjną trudny do skopiowania sposób konkurowania. Mamy nadzieję, że niniejsza monografia stanie się inspiracją dla znalezienia takiej metody.


 


Adam P. Balcerzak, Michał Moszyński


 



spis treści: (rozwiń)



Produkty pokrewne




W obecnym, oddawanym do rąk zainteresowanych tomie monografii daje się zauważyć wyraźny akcent...





cena: 31.50




"W tytule określenie Studia varia jest trafne, uprzedza bowiem czytelnika, że będzie miał do...





cena: 48.00